Nieuws van jullie fractievoorzitter

Bert Schreuders.jpgdinsdag 31 maart 2020 11:37

Zo begin je vol goede moed aan een nieuw politiek jaar en zo wordt je teruggezet door de corona crisis. Alle vergaderingen en bijeenkomsten zijn afgelast en uitgesteld. Wij proberen via mail en telefoon nog wat zaken af te wikkelen maar het is en blijft behelpen. Een bijzondere tijd en zo'n crisis heb ik nog niet meegemaakt. Onze medeleven gaat dan ook uit naar allen die getroffen zijn door dit virus. Moge God jullie troost geven in deze moeilijke tijd. Ook leven wij mee met de mensen in de zorg, de regering, de mantelzorgers maar ook degene die hun dierbaren niet kunnen bezoeken vanwege de getroffen en terecht genomen maatregelen. Wij dragen hen in ons gebed op en wensen hun Gods nabijheid toe. Het gemis is duidelijk voelbaar omdat ik ook ben getroffen en ik mijn echtgenote niet kan bezoeken. Laten we hopen en bidden dat dit virus onder controle komt en dat het geheel zal verdwijnen zodat we het "normale" leven weer kunnen gaan oppakken. De gevolgen zijn nu al zichtbaar maar op termijn denk ik voor een ieder voelbaar.

Bert Schreuders, fractievoorzitter

Reacties op 'Nieuws van jullie fractievoorzitter'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.